dimanche, août 10, 2008

Final step...

Et voici la version couleur. Numérique. Une version avec le cerné noir et une autre coloré pour qu'il se fonde mieux.

Here is the colored version. Digital colors. One with black inks and another with colored ones.






16 commentaires:

rad sechrist a dit…

Very nice, I like the colored ink and the nice textures in the colors!

Gabor a dit…

FAN-TAS-TIC! ;D terrific work, Mathieu.

Saludos!

Reynes a dit…

Thank you, guys :)

Toine a dit…

Simplement superbe !
ça me rappelle mes vacances à la plage. Grace à vous j'entends encore le bruit des vagues ^^

EL GRANDE a dit…

Insane Mathieu. I don't know which I like better. Elio likes the colored line the most. We had a discussion about you going to San Diego next year, and we wanted to let you know we've started a fund to raise the money. So far we've raised $4.00. It's going really well HA HA HA :)

Ciao,
joe y elio

Reynes a dit…

Merci Toine ;)

Manys thanks, Joe and Elio ! $4.00 ? Wow it starts well ! I'm getting my luggage ready ! ;)

AL a dit…

DIABOLIQUE!

Anonyme a dit…

Le petit crabe est super sexy aussi!

Félicien a dit…

Waaah !

Ne me demande pas de choisir laquelle, lol !!

Anonyme a dit…

Tiens, un message a été supprimé? C'est bien la 1ère fois que je vois ça sur un blog. Le type était insultant, méga-relou, mal habillé? Il jouait dans poubelle la vie?
Bon ben sinon je finis mes essais pour JD Morvan et à la rentrée on balance les planches chez Delcourt... Je croise les bois et je touche du doigt!
Max.

GeeBee a dit…

Très mimi en version trait brun !
Jean, pas anonyme ;o)

Reynes a dit…

C'est pas moi qui ai supprimé le message... c'est celui qui l'a écrit... mais je vais supprimé le message qui dit qu'un message a été supprimé par contre ;)

Merci, Jean :)

Et merci Al et Félicien ;)

Justin a dit…

Your work is incredible. I absolutely adore this :)
-JC

j. a dit…

Absolutely gorgeous! I love both versions.

珊珊李 a dit…

徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿

syhcool a dit…

Next, do the same thing for the pandora jewerly right front side of the shirt.Once you have done Pandora Bangles both front sides of the shirt, you then will need pandora bead to do the back of the shirt. Take the shirt and place the back of the discount pandora shirt so that the direct middle is on the ironing board. The pandora sale back collar of the shirt should be right up at the edge discount pandora charms of the "head" of the ironing board or even slightly hanging off. Pull the bottom buy pandora bracelets of the shirt to create that taught resistance again and pandora beads charms begin to spray the shirt and iron in the opposite direction of pandora earrings the pull.